Vicevi o politici



Razgovaraju Dolar, Euro i Kuna.
Reče Dolar:
Ja sam ko tigar, kada skočim rušim sve pred sobom!
Na to će Euro:
Ja sam ko antilopa, kad ja skočim niko me ne može dosegnuti!
Tada reče Kuna:
Ja sam ko lav, kad vi skočite ja riknem


Šta je demokracija?
Kada dvije budale imaju više prava nego jedan pametan!


Vozi čovjek po zagrebačkoj obilaznici kad odjednom nastane veliki zastoj.
Nekih sat vremena ništa se ne događa, svi stoje,
kad prolazi Joža pored auta.
- Dobar dan! - reče Joža.
- Dobar dan. Što se ovdje događa, zašto je takva gužva?
- Ma, neki je manijak uhvatio Slavka Linića i hoće 10 milijuna kuna
da ga oslobodi ili će ga politi benzinom i zapaliti.
Zato ja sad idem od auta do auta skupljajući dobrovoljne priloge.
- I, koliko narod daje?
- Pa, kako tko, prosječno 4-5 litara.

Čačić se obratio agenciji za ispitivanje javnog mišljenja:
- Imam osjećaj da bi 98% građana ove zemlje glasalo za mene.
Da li bi mogli to provjeriti?
Dva mjeseca kasnije dobio je izvješće:
- Gospodine, anketirali smo 10.000 ljudi
i svi pripadaju onom malom postotku od 2% građana koji su protiv vas.


Šta je Mađarski rulet.........?
Kad ideš u Mađarsku ,
a ne znaš kojom cestom vozi Radomir Čaćić......!!!!!!


Koja je razlika između ljepote i recesije?
Ljepota je prolazna!

Slovenija priznala Kosovo i sada
može javno reći da nije najmanja država.

Zašto Srbi ne mogu igrati šah?
"Kralj i kraljica u Londonu."
"Topovi na Kosovu."
"Konji u Haagu."
"A Šahovnica u Hrvatskoj!"



No comments:

Post a Comment