Tko je za EU


U jednoj prometnoj nesreći nastradali Srbin i Hrvat, te zbog pretpljenih povreda oboica umrli u istom tenutku.

Tako dođu oni kod Sv.Petra.

 - Odakle ste vi momci?
 - Srbija.
 - Hrvatska.
 - Auuuuuu... Ma ne morate ništa više govoriti, vi ste nevjernici, grešnici..., idete u pakao obojica. Samo, Balkan je malo nedefinirano područje, pa imate izbor, hoćete li u zapadnoeuropski ili istočnoeuropski pakao? - upita Sv. Petar.
 - Kakva je razlika? - pitaju oni.
 - Pa u zapadnoeuropskom ujutro pojedeš kašičicu govana i poslije si slobodan, a u istočnoeuropskom isto to, samo što pojedeš kantu govana.
 - Ja sam uvijek bio zapadno orijentiran, ja ću u zapadni. - kaže Hrvat.
 - Ma, ja neću na taj zapad, majke im ga spalim, daj istok! - kaže Srbin.

 I odu oni tamo gdje su se odlučili.

Sretnu se Hrvat i Srbin poslije godinu dana.

 - Pa, kako je? - pita Srbin.
 - Ma nije loše, onako, ujutro pojedeš ono, ma znaš kašiku po običaju... Jedva se guta, nije lijepo..., al' što ćeš, to ti je, što ti je. Ma, danas i nekako, al' kad pomislim što me ujutro čeka...

A kod tebe? - upita Hrvat.

Pa da tako ti je to malim ljudima u zapadnoj Europi, a što se tiče mene. . . .
ma, šta bre da ti pričam, istočna Europa k'o istočna Europa. Nekad nema govana, nekad kasni kamion, nekad nema kanti, nekad štrajkaju ovi što dovoze...

Nisam ih dosad niti probao.




No comments:

Post a Comment